כיצד מתבצע תהליך מיתוג ושיווק באינטרנט
כוחו של מותג כמעט ואין קנייה שאנחנו מבצעים שלא כוללת בתוכה מותג כלשהו. למשל כאשר נרצה לקנות טלפון נייד, נקנה אייפון או סמסונג. החברות המובילות בעולם שואבות את כוחן מהמותגים המובילים שלהן. לכן, אם אתם רוצים ליצור עסק מצליח עם קהל לקוחות נאמן, בניית מותג היא המפתח להצלחה שלכם. אז מהו בכלל מותג וכיצד מתבצע תהליך מיתוג ושיווק באינטרנט? על כך נרחיב בשורות הבאות.
מהו מותג?
המילה מותג מורכבת מצמד המילים מוצר + תג. בנייה מוצלחת של מותג תבדל אותו ממתחריו, תיצור עמדה חיובית בעיני הלקוחות וקנייה שלו תיטע בלקוח תחושת בטחון. ההגדרה של ויקיפדיה למותג כל אלו הופכים את המותג למרכיב מרכזי בהצלחת הארגון, ולכן בנייתו כרוכה במספר פעולות חשובות. בנוסף, היכולת להגדיל בצורה משמעותית את מעגל הלקוחות באמצעות רשת האינטרנט הביא לשילוב הרשת בפעולת המיתוג. אלו פעולות דורש תהליך מיתוג יעיל?
מיצוב המוצר
השלב הראשון בפעולת המיתוג הוא להחליט כיצד אנחנו רוצים שהמוצר שלנו ייתפס בתודעה של הצרכן. אם לדוגמא יש לכם עסק שמתמחה בציוד משרדי, עליכם להחליט האם למצב אותו בתור עסק המספק ציוד במחירים זולים השווים לכל נפש, או כחנות יוקרה המשווקת מוצרים איכותיים ומיוחדים. מאחר ולאתר האינטרנט של העסק יכולת לגעת בלקוחות פוטנציאליים רבים, שיווק באינטרנט הוא כלי חשוב להוצאה לפועל של החלטות המיצוב שקיבלתם. החלטה למצב את עצמכם כחנות יוקרה יכולה למשל להוביל לפרסום דפים אודות מוצרים מיוחדים, סלוגן תואם ועוד.
בידול המוצר
לא משנה מהו תחום העיסוק שלכם, תמיד יהיו לכם מתחרים. אז למה שהם יבחרו דווקא בכם? סביר להניח שיש סיבה – היא יכולה להיות איכות המוצרים, רמת השירות או מדיניות המחירים שלכם. במילים אחרות, עליכם לשכנע את הלקוח – מדוע לבחור דווקא בכם? פעולה זו נקראת בידול – יצירת הבדלים משמעותיים המייחדים את המוצר שלכם ביחס למתחרים. גם במקרה זה, שיווק באינטרנט יוציא לפועל את החלטות הבידול שקיבלתם ויוכל להגדיל את קהל הלקוחות שלכם. שילוב הבידול בפעולת שיווק באינטרנט כולל יצירת תוכן וקידום מילות מפתח שמתייחסות לבידול.
מהי החשיבות של שיווק באינטרנט לפעולת המיתוג?
חשוב לזכור שפעולת מיתוג מוצלחת אינה מסתכמת רק בפעולות שהזכרנו, אלא בעיקר ביכולת לתקשר אותה לקהל היעד. הרי המיתוג הוא בסופו של דבר אמצעי להשגת לקוחות נוספים… היתרון של תהליך המיתוג באינטרנט מתבטא בשליטה שיש לכם על התהליך. אתר התדמית מהווה פלטפורמה זמינה ויעילה ליצירת מגע עם לקוחות פוטנציאליים. ובשונה מפרסום בטלוויזיה או ברדיו, לכם יש את הכוח לקבוע מה יהיה ה”רייטינג” של האתר שלכם! בנוסף, לשיווק האינטרנטי חלק חשוב בהצלחת תהליך המיתוג, באמצעות ניהול מוניטין – הבלטת מידע שמופיע אודותיכם ברשת ועולה בקנה אחד עם המיתוג שלכם, לעומת הצנעת מידע שלא משרת את מטרותיכם.
איך משיגים את כל אלו?
באמצעות מקדם אתרים מקצועי. מידת החשיפה לה זוכה אתר התדמית שלכם תגדל באופן משמעותי ככל שתמוקמו גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש. זהו הרייטינג לו אתם זקוקים כדי להטמיע את המיתוג ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלכם. קידום אתרים מקצועי ישפר את המיקום שלכם במנועי החיפוש, יבצע עבורכם ניהול מוניטין ויסייע להצלחת פעולת המיתוג באמצעות שיווק באינטרנט. הוצאה לפועל של מיתוג העסק באינטרנט היא הפעולה האחרונה בשרשרת, אך אולי החשובה ביותר. לכן אל תתפשרו! השקיעו בשיווק באינטרנט על מנת להשיג את המטרות העסקיות שלכם.
פורסם ע”י kiryatech
מצאת שגיאה בעמוד זה? יש לכתוב תגובה בתחתית העמוד זה!
מידע נוסף על מחשבים ואינטרנט
חוסכים בגדול – טונרים למדפסות לייזר
יש לכם מדפסות לייזר? הייתם חכמים כאשר רכשתם אותה. אם נגמר…
איך מגדירים ג’מייל באוטלוק
יותר ויותר אנשים משתמשים בג’מייל אבל לא יודעים שניתן להגדיר במחשב…
משחקי מרוץ – נוהגים בבטיחות
משחקי מרוץ אינם חייבים להיות השייכים רק למרוץ מכוניות, הם יכולים…