ספורט

ספורט

כאשר אומרים ספורט יש שני הבטים: לעשות ספורט או לשבת בכורסה ולראות ספורט בטלוויזיה. בכל מקרה ספורט הוא חלק מהחיים שלנו. כבר בסוף המאה הקודמת רוב האנשים בעולם המערבי התחילו לעשות ספורט. מדעים אומרים שבאמצע המאה ה-21 החיים יהיו כל כך חיים סדנטריים שהאנושות תהיה חייבת לעשות משהו ולקבל החלטות גורליות לגבי זה. כולם מסכימים שהספורט הוא הפתרון הטוב ביותר לבעיה.
הספורט הוא טוב לפנאי, זה כיף וחברתי ולספורט יש יתרונות רבים, נוסף על שריפת השומן שבגוף שלנו: הוא טוב לבריאות העור, הטונוס הכללי ועוד.

לב בריא
הספורט הוא טוב לבריאות הלב שלך. המאמץ מחייב את הלב לעבוד. הלב הוא שריר, וככל שאתה משתמש בו יותר, הוא הופך להיות חזק ובריא יותר.

ביצועים גבוהים
מחקרים רבים הראו כי פעילות גופנית סדירה קשורים הפרודוקטיביות בעבודה. למה זה קורה? הסבר אפשרי אחד הוא שפעילות גופנית מסייעת “לנקות” את המחשבות, מה שגורם להפחתת הלחץ. אפשרות נוספת היא שהספורט מעודד ייצרת של אנדורפינים, אשר מסייעים להקל על תפקוד.

עצמות חזקות יותר
פעילות הגופנית שלך כוללת הרמת משקולות? אם כן, טוב מאד, כי כדי שיהיו לך עצמות חזקות לאורך זמן זה מה שצריך לעשות. המחקרים הראו כי הרמת משקולות ובאופן כללי, תרגילים לחיזוק השרירים  יכולים לעזור לחיזוק השרירים והם בנוסף נגד אוסטיאופורוזיס, דברים כל כך חשובים לכל מי שרוצה להיות בריא.

עור יותר נקי
אתם עשויים לחשוב שאם אתה מזיעים, הסיכויים להופיע  פגמים  או שהעור יהפוך לשמנוני יותר. הדבר הזה זה לא נכון, ההיפך, סילוק הרעלים דרך העור מסייע לניקוי העור, הפחתת האקנה ומקנה מראה ותחושה של ניקיון. כמובן, אם אנחנו נשטוף היטב את הזעה. כלומר עור בריא יותר.

יותר אנרגיה
אם עברתם לפחות שני אימונים או אפילו ביליתם כמה שעות של ריצה בפארק, אתם מכירים את התחושה של עודף אנרגיה. מי שמתעמל על בסיס קבוע, מרגיש את השפעה:  הם מרגישים פחות עייפות ובריאים יותר.

לישון טוב יותר
אפילו תוספת של 3 עד 5 דקות של ספורט בשבוע, יכולה לעזור לכם לישון טוב יותר. הסיבה העיקרית היא שהגוף שלך יהיה עייף יותר ומוחן לישון בקלות יותר.        .

הגברת  מערכת החסינות
פעילות גופנית מחזקת את הגוף בכל המובנים, כולל  מערכת החסינות. אימון קבוע מחזק את מערכת החסינות ותראו שאתם תשכחו אפילו מה זה הצטננות.

המסקנה היא ברורה: אם אתם רוצים ראש בריא בגוף בריא תקומו מהספה ותתחילו לזוז!

מצאת שגיאה בעמוד זה? יש לכתוב תגובה בתחתית העמוד זה!


דרגו עמוד הזה!
[Total: 1 Average: 5]

כל הזכויות שמורות

תפריט נגישות