פתרונות לכאב גב שאנשים חיים עם זה

פתרונות לכאב גב שאנשים חיים עם זההחיים מהירים מאוד .יש עומס במיוחד בתקופה זו של החיים .אתם מוצאים את עצמכם בכלוב הזהב של העבודה עם המשכורת המפוצצת יושבים בבתי קפה מגדלים ילדים או שלא חיים פי שתיים מיכולת שלכם ויש עליכם עומס גדול עם לקוחות עם אנשים בעבודה שלכם . וכן יש גם איזה כאב גב מטורף שיושב לכם על הצוואר הגב האמצעי והגב התחתון שזועק לכם שתעזרו לו. כאב גב זו אינדיקצייה עיצבית שהרי כל חולייה מחוברת לאיברים בגוף וכאב שם מעיד על תקיעות או עימדון מחוסר פעילות ותזונה קלוקלת . חמישים אחוזים מהפיתרון זו המודעות.

בדרך כלל כאב מתריע וכן יש אנשים שפשוט מתעלמים מהכאב הזה ! מגע מקשיב והנחייה למודעות תוכל לקחת אתכם למקומות חדשים בתחושה ובהכלה של הקשיים של התקופה האחרונה .אנחנו עם חזק ולכל אחד מאיתנו יש תפקיד. התפקיד שלקחתי על עצמי זה לעורר מודעות דרך מגע.
טיפים ליציבה והפניות לבעלי מקצוע נוספים שעשויים לגרום לכם להשתחרר מכאבים .ההזנחה היא הכי גרועה כיח הרפואה הסינית יודעת לזהות סימנים עדינים המון שנים קודם למחלות העתידיות. אתם מוזמנים במידה ולא יצאתם לחופשה לכתוב לי להתייעץ מבטיח לתת לכם את הטוב ביותר. מגע מקשיב מונע מחלות .מגיע לכם לא לחיות עם כאב שמחיר ההתעלמות ממנו זו בכייה לדורות.

כירופרקטיקה ויעילותה 

כירופרקטיקה ממש מזיזה עצמות. יש אומרים שהיא שיטה אלימה וחלק מכמה מדינות השיטה יצאה מחוץ לחוק. אך במקרים מסוימים היא מועילה באופן מוגבל: חוליות שלמות לא יושבות במקום הנכון שנים רבות. ברגע שמזיזים אותם הגוף צריך לתקן שרירים וישנה "מלחמה" הגוף מתקן. למרות שמיקום החוליה יושב נכון הגוף מנסה בעיקשות לחזור למקום הישן . (איזור נוחות ..) השילוב של הרפיית שרירים קודם ואחרי חשובה. מעבר לכך לא יותר מ-2 טיפולים בטווח של חצי שנה ואז הנעה של השריר.

כך המקום החדש נשאר זמן רב ומתרגל ללא ראקציות מיוחדות .גם מספר מוגבל של טיפולים מתחזקים (שיאצו טווינא) לפני הכירופרקטיקה 2 ואחריי 2 לשימור. פעם בשבוע במשך 3 שבועות ואז לפי הצורך. כמובן שזה אינדיבידואלי. פעילות גופנית מתונה לפחות 3 פעמים בשבוע עשויה לייעל את הריפוי והתחזוקה של הגוף.

כירופרקטיקה או פיזיותרפיה

בדרך כלל כירופרקטיקה עדיפה על פיזיותרפיה בגלל שברוב המצבים טיפול פיזיותרפי מוגבל למקום הכאב. כירופרקטיקה היא רחבה ומחברת. לא מספיק להניע (למרות שחשוב) את האזור הפגוע שם.
לדוגמא: אם תפוס בחלק העליון ישנו פיצוי של הגוף גם לחלקים אחרים שנמצאים בלחץ מסויים. לכן צריך גם לשחרר אותם. ובדרך כלל אנחנו לא מאוזנים (אלה שלא מחוברים לגוף שלהם עדיין..) שחררת את הצוואר ? הגב התחתון כואב בגלל המתח שהצטבר.

פורסם ע"י רחל ד.