הפצה של עלונים

הפצה של עלוניםלמרות שהאינטרנט השתלט על עולם הפרסום, במצבים ולעסקים מסוימים עדיין אחת השיטות המוכרות, המצליחות  והידועות לפרסום עסק, ותיק או חדש כאחד, היא הפצה של עלונים.
זו שיטה ברורה ופשוטה: יוצרים עלון בעל מסר פרסומי, הכולל את כל פרטי העסק, יוצרים
קשר עם חברה המתמחה בהפצת עלונים, ומקווים שהפצת העלונים תסייע לעסק בגיוס לקוחות חדשים. במאמר זה ננסה להבין האם השיטה של הפצת עלונים באמת עוזרת. רמז – התשובה תהיה חלקית בלבד.

הפצת עלונים – להגיע לכולם

אין ספק, שהיתרון המשמעותי ביותר של הפצת עלונים היא האפשרות להגיע לכמות רבה של אנשים.
חברות המספקות שירותי הדפסת עלונים מציעות בדרך כלל חבילת הדפסה משתלמת הכוללת הדפסה של מספר מסוים של עלונים. כמובן שכאשר מדפיסים עלונים לצורך הפצת עלונים, מומלץ להדפיס כמות גדולה, כדי להגיע לכמה שיותר אנשים. כדאי גם לזכור, כי בדרך כלל ככל שכמות העלונים שתבקשו להדפיס תהיה גדולה יותר, כך העלות הכוללת תהיה משתלמת יותר.

הדבר הטוב ביותר הוא לבצע הפצת עלונים לאנשים המתגוררים בסמוך לבית העסק שלך, על מנת להגדיל את הסיכוי שיגיעו דווקא אליך. אנשים מבקשים בדרך כלל זמינות ונוחות, ולכן, סביר מאוד להניח, שאם אדם יראה עלון שמציע שירות או מוצר שהוא צריך בדיוק עכשיו, הוא בהחלט ירצה לפנות לבעל העסק, כי הוא קרוב וזמין, והוא לא צריך להתאמץ יתר על המידה.

הפצת עלונים – כל הדרכים

כולנו בוודאי מכירים את העלונים הרבים שמחכים לנו בתיבה כמעט מדי יום, ואכן, הפצת עלונים מתבצעת בדרך כלל אל תיבות הדואר. נכון שבדרך כלל ליד תיבות הדואר המותקנות בבניינים יש גם פח שאליו אפשר לזרוק את כל העלונים, אולם, כאמור לעיל, יש בהחלט סיכוי שמי שכן עובר על העלונים – ייצור קשר עם בית העסק. דרך אחרת להגיע ללקוחות פוטנציאליים היא לבצע הפצת עלונים מדלת לדלת. שיטה זו מבטיחה, לפחות, שבעל הבית יסתכל על העלון הפרסומי, כי לא תהיה לו ברירה אחרת.

דרך נוספת לבצע הפצת עלונים היא להפיצם על גבי שמשות רכבים, דרך, שהיתרון המשמעותי שלה הוא קלות החלוקה. הפצת עלונים על גבי שמשות רכבים מומלץ לבצע כאשר מדובר, למשל, באזור עסקים הומה אדם, שסביר להניח שמי שמגיע אליו מגיע לעבוד בו ולכן נמצא שם רוב ימות השבוע, רוב שעות היום. הפצת עלונים כזאת יכולה להתאים מאוד למסעדות ולבתי קפה הנמצאים באזור, ומציעים, למשל, ארוחות עסקיות משתלמות במיוחד.

הפצת עלונים – עסק משתלם?

כאמור, התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית, ורק בעל עסק יכול להחליט אם הדרך של הפצת עלונים מתאימה לו ולעסק שלו. הנתונים הסטטיסטיים אומרים, שכ-10% מהאנשים כן עוברים על העלונים המצויים בתיבת הדואר שלהם לפני שהם משליכים אותם לפח ולוקחים עלונים שמעניינים אותם. מתוכם, כ-20% מהאנשים אכן בסופו של דבר יוצרים קשר עם בית העסק. כלומר – שלפחות תיאורטית, בהחלט יכולות להגיע אליך פניות כתוצאה מהפצת עלונים שתבצע. אנחנו מאמינים, שאם תשקיע בעיצוב עלונים שמכבדים את תחום העיסוק שלך, ואם תבחר בחברה מהימנה להפצת עלונים שתדאג שהעלונים באמת יגיעו ליעדם, בהחלט תוכל לראות תוצאות.

קיימות חברות דיוור ישיר והפצות מתמחה בהפצת עלונים מדלת לדלת ובהפצת עלונים אל תיבות הדואר של הלקוחות הפוטנציאליים שלך. צוותי החלוקה המקצועיים ידאגו להביא את העלונים ליעדם, בלי לפספס אף תיבה ואף דלת.

פורסם ע”י יהודית כ.